- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Helpcentrum
- Mijn rekening
- Afmelden
Bus Ho Chi Minhstad - Da Nang prijzen vanaf € 5,17
Ho Chi Minhstad naar Da Nang door bus
De reis van Ho Chi Minhstad naar Da Nang door bus is 608,71 km en duurt 19 uur en 29 min. Er zijn 10 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 00:10 en de laatste om 23:45. Het is mogelijk om te reizen van Ho Chi Minhstad naar Da Nang door bus voor slechts € 5,17 of zoveel als € 98,26. De beste prijs voor deze reis is € 5,17.
Laagste prijs | € 5,17 |
Reisduur | 19 uur en 29 min |
Aansluiting per dag | 10 |
Laagste prijs | € 5,17 |
Hoogste prijs | € 98,26 |
Eerste vertrek | 00:10 |
Laatste vertrek | 23:45 |
Afstand | 608,71 km |
Vertrek | Ho Chi Minhstad |
Aankomst | Da Nang |
Vervoerders | Vietravel Airlines, FUTA BusMeer |
Bus Tickets van Ho Chi Minh City tot Da Nang
Vergelijk prijzen en tickets van Ho Chi Minh City tot Da Nang
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Ho Chi Minhstad naar Da Nang, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Ho Chi Minhstad naar Da Nang te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Prijs naarmate vertrekdatum nadert
Busmaatschappijen kunnen hogere ticketprijzen rekenen naarmate de vertrekdatum nadert. Prijzen in de komende dagen kunnen variëren van ongeveer € 15,61 tot € 40,69, maar kunnen aan verandering onderhevig zijn. Ons advies is om zo vroeg mogelijk te boeken om mogelijk tot 62% op uw reis te besparen!
Beste tijd om goedkope bustickets te boeken van Ho Chi Minhstad tot Da Nang
De goedkoopste bustickets voor Ho Chi Minhstad - Da Nang zijn te vinden voor slechts € 18,98 als je geluk hebt, of gemiddeld € 21,37. Het duurste ticket kan wel € 29,32 kosten.
Vind de beste dag om met de bus naar Da Nang te reizen
Als je met de bus naar Da Nang reist, kun je, als je drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Bamboo Airways is een Vietnamese luchtvaartmaatschappij die werd opgericht in 2017 en in 2019 van start ging. Het is eigendom van de FLC Group, een Vietnamees conglomeraat dat actief is in onroerend goed, horeca en andere industrieën. Bamboo Airways voert binnenlandse en internationale vluchten uit naar bestemmingen in Azië, Europa en Noord-Amerika. De luchtvaartmaatschappij heeft een vloot van moderne vliegtuigen, waaronder Airbus A320's, A321neos en Boeing 787-9 Dreamliners. Bamboo Airways streeft ernaar klanten betaalbare en hoogwaardige vliegreizen te bieden, met de nadruk op veiligheid, comfort en gemak. De luchtvaartmaatschappij heeft verschillende onderscheidingen ontvangen voor haar diensten, waaronder de prijs "Best New Airline" bij de Asia-Pacific Aviation Awards 2019.
Cambodja Angkor Air is de nationale luchtvaartmaatschappij van Cambodja, met het hoofdkantoor in Phnom Penh. De luchtvaartmaatschappij is in 2009 opgericht als een joint venture tussen de Cambodjaanse overheid en Vietnam Airlines. Cambodja Angkor Air voert binnenlandse en internationale vluchten uit naar bestemmingen in Zuidoost-Azië, China en Zuid-Korea. De vloot van de luchtvaartmaatschappij bestaat uit Airbus A320- en A321-vliegtuigen. Cambodja Angkor Air streeft ernaar haar passagiers veilige, betrouwbare en betaalbare vliegreizen te bieden en tegelijkertijd het toerisme en de economische ontwikkeling in Cambodja te bevorderen. De luchtvaartmaatschappij biedt ook vrachtdiensten en chartervluchten voor speciale evenementen en groepsreizen.
VietJet Air is een low-cost luchtvaartmaatschappij gevestigd in Vietnam. Het werd opgericht in 2007 en begon in 2011. De luchtvaartmaatschappij voert zowel binnenlandse als internationale vluchten uit naar bestemmingen in Azië, waaronder Thailand, Singapore, Zuid-Korea, Japan en China. VietJet Air beschikt over een vloot moderne vliegtuigen, waaronder Airbus A320's en A321's. De luchtvaartmaatschappij staat bekend om haar betaalbare tarieven en is een populaire keuze geworden voor prijsbewuste reizigers. VietJet Air heeft verschillende prijzen gewonnen voor zijn service, waaronder de prijs "Best Ultra Low-Cost Airline" bij de World Travel Awards 2019.
Vietnam Airlines is de nationale luchtvaartmaatschappij van Vietnam, met het hoofdkantoor in Hanoi. Het werd opgericht in 1956 en voert vluchten uit naar 64 bestemmingen in 17 landen, waaronder Azië, Europa en Australië. De luchtvaartmaatschappij heeft een vloot van meer dan 100 vliegtuigen, waaronder Airbus A350, Boeing 787 en Boeing 777. Vietnam Airlines is lid van de SkyTeam-alliantie en heeft codeshare-overeenkomsten met verschillende luchtvaartmaatschappijen, waaronder Delta Air Lines, Air France en KLM. De luchtvaartmaatschappij biedt een scala aan diensten, waaronder economy, premium economy en business class, evenals vrachtdiensten. Vietnam Airlines doet er alles aan om haar passagiers veilige, betrouwbare en comfortabele vliegreizen te bieden.
Vietravel Airlines is een nieuwe luchtvaartmaatschappij gevestigd in Vietnam die werd opgericht in 2020. De luchtvaartmaatschappij is een dochteronderneming van Vietravel, een toonaangevende reisorganisatie in Vietnam. Vietravel Airlines streeft ernaar betaalbare en gemakkelijke vliegreizen te bieden aan binnenlandse en internationale passagiers. De luchtvaartmaatschappij is van plan een vloot van Airbus A321-vliegtuigen te exploiteren en zal zich in eerste instantie richten op binnenlandse routes binnen Vietnam voordat ze in de toekomst uitbreidt naar internationale bestemmingen. Vietravel Airlines wil zich onderscheiden van andere luchtvaartmaatschappijen door een unieke reiservaring aan te bieden die vliegreizen combineert met andere reisdiensten zoals accommodatie, rondleidingen en activiteiten.
Ho Chi Minhstad tot Da Nang CO2-uitstoot door Bus
Is er iets dat we kunnen verbeteren?