- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Helpcentrum
- Mijn rekening
- Afmelden
Bus Barletta - Tarente prijzen vanaf € 7,20
Barletta naar Tarente door bus
De reis van Barletta naar Tarente door bus is 122,06 km en duurt 3 uur en 21 min. Er zijn 27 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 04:48 en de laatste om 22:07. Het is mogelijk om te reizen van Barletta naar Tarente door bus voor slechts € 7,20 of zoveel als € 43,68. De beste prijs voor deze reis is € 7,20.
Laagste prijs | € 7,20 |
Reisduur | 3 uur en 21 min |
Aansluiting per dag | 27 |
Laagste prijs | € 7,20 |
Hoogste prijs | € 43,68 |
Eerste vertrek | 04:48 |
Laatste vertrek | 22:07 |
Afstand | 122,06 km |
Vertrek | Barletta |
Aankomst | Tarente |
Vervoerders | Regionale Veloce, Italo TrenoMeer |
Bus Tickets van Barletta tot Taranto
Vergelijk prijzen en tickets van Barletta tot Taranto
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Barletta naar Tarente, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Barletta naar Tarente te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Beste tijd om goedkope bustickets te boeken van Barletta tot Tarente
De goedkoopste bustickets voor Barletta - Tarente zijn te vinden voor slechts € 8,99 als je geluk hebt, of gemiddeld € 12,23. Het duurste ticket kan wel € 16,03 kosten.
Vind de beste dag om met de bus naar Tarente te reizen
Als je met de bus naar Tarente reist, kun je, als je drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
FlixBus, een langeafstandsbusmaatschappij, is actief in zowel Europa als de Verenigde Staten. Opgericht in 2013, is het uitgegroeid tot een van de grootste busmaatschappijen in Europa, met verbindingen naar meer dan 2.500 bestemmingen in 30 landen. FlixBus is afkomstig uit Duitsland en heeft zich snel uitgebreid naar buurlanden, waaronder Frankrijk, Italië, Denemarken, Nederland en Kroatië, terwijl het ook regelmatige diensten aanbiedt naar Noorwegen, Spanje en Engeland. Met betaalbare tarieven en comfortabele voorzieningen zoals gratis Wi-Fi, stopcontacten en toiletten aan boord, biedt FlixBus een handige en plezierige reiservaring.
Frecciarossa, beheerd door Trenitalia, de nationale spoorwegmaatschappij, is een gerenommeerde hogesnelheidstreindienst in Italië. FRECCIAROSSA-treinen, met snelheden tot 300 km/u, verbinden grote steden zoals Rome, Milaan, Napels, Florence en Turijn.
Itabus is een busmaatschappij die actief is in Italië en langeafstandsbusdiensten aanbiedt tussen grote steden en luchthavens. Het biedt service aan Milaan, Rome, Bologna, Venetië en andere belangrijke steden in Italië. Itabus streeft ernaar passagiers betaalbare en duurzame reismogelijkheden te bieden, met de nadruk op het verminderen van de CO2-uitstoot en het bevorderen van milieuvriendelijke praktijken.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Inter SAJ is een busmaatschappij die actief is in Brazilië en vervoersdiensten aanbiedt naar verschillende bestemmingen in het hele land. Het bedrijf heeft een vloot van moderne bussen die zijn uitgerust met comfortabele stoelen, airconditioning en andere voorzieningen om passagiers een prettige reiservaring te bieden. Inter SAJ biedt zowel reguliere als executive class-diensten, waarbij de laatste extra functies biedt, zoals entertainment aan boord en wifi. Het bedrijf heeft ook een loyaliteitsprogramma dat frequente reizigers beloont met kortingen en andere voordelen. Inter SAJ staat bekend om zijn stiptheid, veiligheid en betaalbare tarieven, waardoor het een populaire keuze is voor zowel de lokale bevolking als toeristen.
Tickettypes en faciliteiten van Barletta tot Tarente
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van Frecciarossa en DB - Intercity wanneer u van Barletta naar Tarente reist.
Standard
Standaard is het basisserviceniveau en omvat een comfortabele stoel en toegang tot basisdiensten aan boord. Rijtuigen 5-8 zijn voor het standaardniveau met stoelen bekleed met grijs ecoleer.Premium
Premium-service omvat een bredere stoel, meer beenruimte en toegang tot extra voorzieningen zoals een welkomstdrankje en een keuze uit kranten. Coach 4 op de Frecciarossa 1000-trein is gereserveerd voor het Premium-niveau.Executive
Executive is het hoogste serviceniveau en omvat alle voorzieningen van het Business-niveau, evenals een persoonlijk entertainmentsysteem en gastronomische maaltijden die worden geserveerd door een toegewijde chef-kok aan boord.Business
De zakelijke service is ontworpen voor zakenreizigers en omvat alle voorzieningen van het Premium-niveau, evenals toegang tot een speciale Business Lounge en instappen met prioriteit. Bus 2 en 3 van Frecciarossa 1000 zijn gereserveerd voor het Business-serviceniveau.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Barletta tot Tarente CO2-uitstoot door Bus
Is er iets dat we kunnen verbeteren?