- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Helpcentrum
- Mijn rekening
- Afmelden
Trein Berlijn - Kraków prijzen vanaf € 37,97
Berlijn naar Kraków door trein
De reis van Berlijn naar Kraków door trein is 530,32 km en duurt 15 uur en 45 min. Er zijn 17 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 05:51 en de laatste om 18:13. Het is mogelijk om te reizen van Berlijn naar Kraków door trein voor slechts € 37,97 of zoveel als € 170,81. De beste prijs voor deze reis is € 37,97.
Laagste prijs | € 37,97 |
Reisduur | 15 uur en 45 min |
Aansluiting per dag | 17 |
Laagste prijs | € 37,97 |
Hoogste prijs | € 170,81 |
Eerste vertrek | 05:51 |
Laatste vertrek | 18:13 |
Afstand | 530,32 km |
Vertrek | Berlijn |
Aankomst | Kraków |
Vervoerders | Deutsche Bahn, Czech RailwaysMeer |
Trein Tickets van Berlin tot Kraków
Vergelijk prijzen en tickets van Berlin tot Kraków
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Berlijn naar Kraków, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Berlijn naar Kraków te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Prijs naarmate vertrekdatum nadert
Treinmaatschappijen kunnen hogere ticketprijzen rekenen naarmate de vertrekdatum nadert. Prijzen in de komende dagen kunnen variëren van ongeveer € 39,65 tot € 73,40, maar kunnen aan verandering onderhevig zijn. Ons advies is om zo vroeg mogelijk te boeken om mogelijk tot 46% op uw reis te besparen!
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Berlijn naar Kraków
De goedkoopste Berlijn - Kraków treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 48,85 als je geluk hebt, of € 52,08 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 57,86 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Kraków te reizen
Als u met de trein naar Kraków reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Deutsche Bahn is de Duitse nationale spoorwegmaatschappij met hoofdkantoor in Berlijn, Duitsland, die een uitgebreid spoorwegnet door heel Duitsland exploiteert, inclusief hogesnelheidsintercitytreinen (ICE), regionale treinen en lokale forensentreinen.
Eurocity (EC)-treinen zijn speciaal ontworpen voor korte en lange afstanden en verbinden grote steden in verschillende Europese landen als onderdeel van de uitgebreide internationale treindiensten. Eurocity (EC) treinen worden geëxploiteerd door een aantal nationale spoorwegmaatschappijen in heel Europa, waaronder Deutsche Bahn (Duitsland), SNCF (Frankrijk), Trenitalia (Italië), SBB (Zwitserland) en ÖBB (Oostenrijk). De dienst Eurocity (EC) biedt regelmatige dienstregelingen en gemakkelijke verbindingen tussen prominente steden zoals Parijs, Berlijn, Milaan en Wenen.
FlixBus, een langeafstandsbusmaatschappij, is actief in zowel Europa als de Verenigde Staten. Opgericht in 2013, is het uitgegroeid tot een van de grootste busmaatschappijen in Europa, met verbindingen naar meer dan 2.500 bestemmingen in 30 landen. FlixBus is afkomstig uit Duitsland en heeft zich snel uitgebreid naar buurlanden, waaronder Frankrijk, Italië, Denemarken, Nederland en Kroatië, terwijl het ook regelmatige diensten aanbiedt naar Noorwegen, Spanje en Engeland. Met betaalbare tarieven en comfortabele voorzieningen zoals gratis Wi-Fi, stopcontacten en toiletten aan boord, biedt FlixBus een handige en plezierige reiservaring.
Flixtrain is een Europese goedkope treindienst voor passagiers die betaalbaar en comfortabel treinreizen biedt naar verschillende bestemmingen in heel Duitsland. Het is eigendom van en wordt beheerd door FlixMobility, het moederbedrijf van FlixBus, een populaire busvervoerdienst in Europa. Flixtrain rijdt op verschillende routes, waaronder onder andere Berlijn naar Stuttgart, Berlijn naar Keulen en Hamburg naar Keulen.
Leo Express is een Tsjechisch transportbedrijf dat bus- en treindiensten aanbiedt in heel Europa. Het bedrijf werd opgericht in 2010 en heeft sindsdien zijn activiteiten uitgebreid met routes in Tsjechië, Slowakije, Polen, Oekraïne, Kroatië, Hongarije en Oostenrijk. Leo Express breidde zijn diensten in 2012 uit van Praag naar Ostrava en is sindsdien uitgegroeid tot trein- en busvervoer door het hele land en naar internationale bestemmingen zoals Berlijn, Warschau, Krakau, Boedapest en Bratislava. Het bedrijf exploiteert ook intercitytreinen die Praag met Ostrava verbinden en internationale langeafstandstreinen die van Berlijn naar Stuttgart rijden.
In 2001 werd de PKP Group opgericht als resultaat van de herstructurering van de Poolse staatsspoorwegen in overeenstemming met richtlijnen van de Europese Unie. Het bedrijf exploiteert verschillende soorten treinen, waaronder Intercity-, Express-, Regionale, Pendolino- en EuroNight-treinen. PKP exploiteert ook hogesnelheidstreinen onder de merknaam "Pendolino", die snelheden tot 250 km/u kunnen halen.
RegioJet is een particuliere spoorwegmaatschappij die actief is in verschillende Europese landen, waaronder Tsjechië, Slowakije, Polen en Oostenrijk. Het bedrijf is opgericht in 2009 en is in 2011 actief geworden in Tsjechië. RegioJet biedt verschillende soorten treindiensten aan, waaronder langeafstandstreinen, regionale treinen en bussen.
Express InterCity is een soort treindienst die in veel landen over de hele wereld actief is. Het is ontworpen om snel en efficiënt vervoer tussen grote steden te bieden, met beperkte tussenstops onderweg. Express InterCity-treinen bieden doorgaans voorzieningen zoals comfortabele stoelen, airconditioning en eten en drinken aan boord. Ze kunnen ook stoelen in eersteklas of business class hebben voor passagiers die extra comfort en voorzieningen willen. Express InterCity-treinen zijn vaak een populaire keuze voor zakenreizigers, toeristen en forensen die snel en gemakkelijk tussen steden moeten reizen.
Regional Express (Rex) is een Australische luchtvaartmaatschappij die geregelde regionale vluchten uitvoert naar meer dan 60 bestemmingen in heel Australië. De luchtvaartmaatschappij is opgericht in 2002 en heeft haar hoofdkantoor in Mascot, New South Wales. Rex exploiteert een vloot van meer dan 60 vliegtuigen, waaronder Saab 340-turboprops en Boeing 737-800NG-jets. De belangrijkste focus van de luchtvaartmaatschappij ligt op het aanbieden van betaalbare vliegreizen naar regionale gemeenschappen, met een sterke nadruk op veiligheid, betrouwbaarheid en klantenservice. Rex biedt ook een frequent flyer-programma aan, Rex Business Flyer, en heeft samenwerkingsverbanden met andere luchtvaartmaatschappijen zoals Qantas en Virgin Australia.
Interregio Express (IRE) is een regionale treindienst in Duitsland die op niet-geëlektrificeerde lijnen rijdt. De dienst wordt beheerd door Deutsche Bahn, de nationale spoorwegmaatschappij van Duitsland. Het werd in 2001 geïntroduceerd om passagiers op het platteland snellere en comfortabelere reismogelijkheden te bieden. IRE-treinen rijden meestal tussen steden en dorpen en stoppen onderweg op kleinere stations.
Regionalbahn is een soort treindienst in Duitsland die op regionale routes rijdt en kleinere steden met grotere verbindt. Deze treinen zijn meestal langzamer dan intercity's, maar ze maken meer stops en zijn goedkoper. Regionalbahn-treinen worden geëxploiteerd door verschillende bedrijven, waaronder Deutsche Bahn, en bieden kaartjes voor één of meerdere dagen. De treinen worden vaak gebruikt door forensen en toeristen die het platteland en kleinere steden willen verkennen.
České dráhy, vaak afgekort als ČD, is de belangrijkste spoorwegmaatschappij voor passagiers- en goederenvervoer in Tsjechië. Het bedrijf werd in 1993 opgericht na de opsplitsing van de voormalige Tsjechoslowaakse Staatsspoorwegen in afzonderlijke entiteiten. České dráhy exploiteert zowel binnenlandse als internationale passagierstreindiensten.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van Berlijn tot Kraków
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van EuroCity, FlixTrain en PKP wanneer u van Berlijn naar Kraków reist.
Second Class
Met de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn garandeert een tweedeklasticket u een goedkopere reis. Tijdens uw reis heeft u toegang tot basisvoorzieningen zoals stopcontacten, airconditioning en een barrijtuig.First Class
Als u uw reiservaring op een rustigere plek wilt verbeteren met extra diensten zoals verstelbare stoelen, meer beenruimte, cateringservice en stoelkeuze, kunt u kiezen voor eersteklas tickets in de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn.Standard
Een standaardticket op FlixTrain is een regulier ticket/tweedeklasticket. Het Flixtrain-standaardticket biedt u een comfortabele zitplaats, gegarandeerde wifi, toegang tot stopcontacten en één handbagage en één ingecheckte bagage met beperkte afmetingen.Second Class
Tweedeklaskaartjes op PKP Intercity zijn betaalbaarder, bieden standaard zitplaatsen met basisvoorzieningen en kunnen tijdens de spitsuren drukker zijn.First Class
Eersteklaskaartjes op PKP-treinen bieden grotere, comfortabelere stoelen met meer beenruimte, betere faciliteiten en voorzieningen, gratis hapjes en drankjes en een rustigere sfeer, maar zijn duurder.Standard
Standaardticket biedt een balans tussen betaalbaarheid en comfort. Passagiers kunnen luxe stoelen en gratis Wi-Fi verwachten, waardoor het een uitstekende keuze is voor prijsbewuste reizigers.Low cost
Lage kosten zijn de meest betaalbare optie voor degenen die zonder extra voorzieningen willen reizen. Passagiers kunnen echter nog steeds genieten van gratis Wi-Fi en een rustige reis.Relax
Passagiers die in luxe willen reizen, kunnen kiezen voor het Relax-ticket, dat ruime lederen stoelen en een ontspannen sfeer biedt. Dit is een geweldige optie voor degenen die willen ontspannen tijdens hun reis.Business
Business ticket garandeert privacy en comfort, met prioriteitsservice en behulpzaam personeel aan boord. Dit is een ideale keuze voor diegenen die een naadloze en stressvrije reis willen.Second Class
De tweede klasse van Deutschce Bahn zorgt voor een comfortabele reis met standaard zitopstellingen met gratis WiFi, stopcontacten en. Passagiers uit de tweede klas kunnen eten en drinken kopen in het bar-/bistrorijtuig of restauratierijtuig.First Class
First Class-reizen met Deutsche Bahn bieden een luxueuze ervaring met comfortabele stoelen en veel voorzieningen, zoals ruime zitplaatsen met persoonlijke service op de stoel en exclusieve toegang tot lounges op de grote stations. Eersteklas passagiers kunnen hun bestellingen op hun zitplaats laten bezorgen, maar als u niet wilt wachten kunt u ook dineren in het restauratierijtuig of eten en drinken kopen in het bar/bistrorijtuig.Standard / Second Class
Het tweedeklasticket van Czech Rail (ČD) omvat standaardzitplaatsen met toegang tot basisvoorzieningen, zoals een toilet in elke trein en gratis WiFi in de meeste treinen.Premium / First Class
Czech Rail (ČD) biedt eersteklas met ruimere en comfortabelere stoelen, meer beenruimte en extra voorzieningen.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Berlijn tot Kraków CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?