- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Helpcentrum
- Mijn rekening
- Afmelden
Guingamp naar Genua Trein
Vind het goedkoopste treinkaartje voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Guingamp naar Genua door trein
De reis van Guingamp naar Genua door trein is 1.033,23 km en duurt 25 uur en 41 min. Er zijn 26 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 06:20 en de laatste om 20:20. Het is mogelijk om te reizen van Guingamp naar Genua door trein voor slechts € 81,97 of zoveel als € 325,88. De beste prijs voor deze reis is € 81,97.
Laagste prijs | € 81,97 |
Reisduur | 25 uur en 41 min |
Aansluiting per dag | 26 |
Laagste prijs | € 81,97 |
Hoogste prijs | € 325,88 |
Eerste vertrek | 06:20 |
Laatste vertrek | 20:20 |
Afstand | 1.033,23 km |
Vertrek | Guingamp |
Aankomst | Genua |
Vervoerders | Intercity Notte, TGV LyriaMeer |
Trein Tickets van Guingamp tot Genua
Vergelijk prijzen en tickets van Guingamp tot Genua
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Guingamp naar Genua, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Guingamp naar Genua te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Guingamp naar Genua
De goedkoopste Guingamp - Genua treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 65,07 als je geluk hebt, of € 76,99 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 120,46 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Genua te reizen
Als u met de trein naar Genua reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
BlaBlaCar Bus is een langeafstandsbusdienst die beschikbaar is in meerdere landen, waaronder Frankrijk, Duitsland en de Benelux. Het is een dochteronderneming van BlaBlaCar, een carpoolplatform.BlaBlaCar.Het bedrijf exploiteert bussen van en naar stations zoals Paris Bercy Seine, Rotterdam CS Bus Station, Sloterdijk Bus Station, Brussels Midi West Train, Milaan, Barcelona North Bus Station, Charles de Gaulle Airport 3, Annecy Train, Stuttgart Airport en Victoria Bus Station.
FlixBus, een langeafstandsbusmaatschappij, is actief in zowel Europa als de Verenigde Staten. Opgericht in 2013, is het uitgegroeid tot een van de grootste busmaatschappijen in Europa, met verbindingen naar meer dan 2.500 bestemmingen in 30 landen. FlixBus is afkomstig uit Duitsland en heeft zich snel uitgebreid naar buurlanden, waaronder Frankrijk, Italië, Denemarken, Nederland en Kroatië, terwijl het ook regelmatige diensten aanbiedt naar Noorwegen, Spanje en Engeland. Met betaalbare tarieven en comfortabele voorzieningen zoals gratis Wi-Fi, stopcontacten en toiletten aan boord, biedt FlixBus een handige en plezierige reiservaring.
Frecciarossa, beheerd door Trenitalia, de nationale spoorwegmaatschappij, is een gerenommeerde hogesnelheidstreindienst in Italië. FRECCIAROSSA-treinen, met snelheden tot 300 km/u, verbinden grote steden zoals Rome, Milaan, Napels, Florence en Turijn.
Itabus is een busmaatschappij die actief is in Italië en langeafstandsbusdiensten aanbiedt tussen grote steden en luchthavens. Het biedt service aan Milaan, Rome, Bologna, Venetië en andere belangrijke steden in Italië. Itabus streeft ernaar passagiers betaalbare en duurzame reismogelijkheden te bieden, met de nadruk op het verminderen van de CO2-uitstoot en het bevorderen van milieuvriendelijke praktijken.
In 2013 introduceerde de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF OUIGO om budgetvriendelijke TGV-reismogelijkheden aan te bieden. Kies tussen de razendsnelle OUIGO Grande Vitesse, die snelheden van 300 km/u haalt, of de meer ontspannen OUIGO Classique, die een nostalgische treinreiservaring biedt.
TGV inOui, dat de traditionele TGV-diensten vervangt door een moderne upgrade aan te bieden, is een hogesnelheidstrein die wordt beheerd door de Franse Nationale Spoorwegen, SNCF en die het gemakkelijk maakt om ongeveer 50 bestemmingen in buurlanden zoals België, Duitsland en Spanje te verkennen. TGV inOUI is ontworpen om reizigers meer comfort en flexibiliteit te bieden, met functies zoals ruime stoelen, wifi en cateringservices. Het verbindt grote steden in Frankrijk en biedt een snelle, handige en comfortabele manier van reizen.
TGV Lyria is een hogesnelheidstreindienst tussen Frankrijk en Zwitserland. Het is een joint venture tussen de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF en SBB, de Zwitserse nationale spoorwegmaatschappij. TGV Lyria-treinen rijden op verschillende routes tussen grote steden in Frankrijk en Zwitserland, waaronder Parijs, Genève, Zürich, Basel en Bern. De treinen staan bekend om hun hoge snelheid, waarbij sommige routes snelheden tot 320 km / u (200 mph) halen, waardoor ze een van de snelste treinen van Europa zijn.
Ferrovie dello Stato Italiane is de eigenaar van Trenitalia, dat dienst doet als de belangrijkste treinoperator in Italië. De hogesnelheidstreinen Frecciarossa verbinden Milaan, Rome, Napels, Florence en Turijn met snelheden tot 300 km/u (186 mph). Frecciargento en Frecciabianca zijn twee andere hogesnelheidsdiensten die iets langzamer werken, maar connectiviteit bieden naar kleinere steden en dorpen. Trenitalia exploiteert regionale en intercitytreinen en biedt internationale verbindingen met buurlanden via EuroCity-treinen.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van Guingamp tot Genua
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van Frecciarossa, OUIGO en TGV inOui wanneer u van Guingamp naar Genua reist.
Standard
Standaard is het basisserviceniveau en omvat een comfortabele stoel en toegang tot basisdiensten aan boord. Rijtuigen 5-8 zijn voor het standaardniveau met stoelen bekleed met grijs ecoleer.Premium
Premium-service omvat een bredere stoel, meer beenruimte en toegang tot extra voorzieningen zoals een welkomstdrankje en een keuze uit kranten. Coach 4 op de Frecciarossa 1000-trein is gereserveerd voor het Premium-niveau.Executive
Executive is het hoogste serviceniveau en omvat alle voorzieningen van het Business-niveau, evenals een persoonlijk entertainmentsysteem en gastronomische maaltijden die worden geserveerd door een toegewijde chef-kok aan boord.Business
De zakelijke service is ontworpen voor zakenreizigers en omvat alle voorzieningen van het Premium-niveau, evenals toegang tot een speciale Business Lounge en instappen met prioriteit. Bus 2 en 3 van Frecciarossa 1000 zijn gereserveerd voor het Business-serviceniveau.Standard Class / Classical
OUIGO Train Classique heeft slechts één klasse, wat overeenkomt met reizen in de tweede klas. Daarom zijn de ticketprijzen goedkoop. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf € 10 voor volwassenen (afhankelijk van de bestemming) en € 5 voor kinderen, en OUIGO-treinkaartjes zijn alleen online verkrijgbaar.Standard Class / TGV
OUIGO Grande Vitesse biedt een enkele klasse, vergelijkbaar met reizen in de tweede klas, wat de betaalbare ticketprijzen verklaart. Tarieven voor volwassenen beginnen bij € 10, afhankelijk van de bestemming, terwijl kinderen voor € 5 kunnen reizen. Tickets voor OUIGO kunnen alleen online worden gekocht.Second Class (The essentials)
Voor een praktische en betaalbare reis hanteert TGV INOUI twee tarieven voor tweedeklaskaartjes: The Prems Second, een betaalbare optie, en The Second, de klassieke tweede klas. Beiden kunnen onder bepaalde voorwaarden worden geruild en terugbetaald. De Prem's-tickets zijn perfect als u op zoek bent naar de laagste prijzen, beginnend bij slechts € 15 en kunnen tot 4 maanden van tevoren worden geboekt.First Class (The comfort)
Eersteklastickets tillen uw reis naar een hoger niveau en bieden meer comfort en exclusieve voordelen, waaronder de mogelijkheid om zitplaatsen in de stilteruimte te kiezen. Bovendien biedt dit ticket flexibiliteit bij uw boeking en extra voordelen voor Second Class-functies.Business Première (The flexibility)
Business Première biedt premiumvoordelen zoals kosteloos omruilen of restituties en exclusieve voorzieningen, waaronder geavanceerde Wi-Fi en toegang tot Grand Voyageur-lounges, terwijl u tegelijkertijd flexibiliteit bij uw boeking garandeert.Standard
Het STANDARD-ticket biedt een betaalbare reiservaring in de 2e klas met drie niveaus van flexibiliteit bij het omwisselen en terugbetalen - volledige, gedeeltelijke en geen flexibiliteit - op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Standard 1ère
Het STANDARD 1ÈRE-ticket biedt een eersteklas reis met een goede prijs-kwaliteitsverhouding, flexibiliteit en toegang tot alle treinen, beschikbaar op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE richt zich op passagiers die op zoek zijn naar een luxueuze reiservaring, met flexibiliteit, op maat gemaakte voorzieningen en diensten, en is beschikbaar op specifieke routes tijdens weekdagen en bepaalde tijden op zondag.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Guingamp tot Genua CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?