- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Helpcentrum
- Mijn rekening
- Afmelden
Trein Madrid - Milaan prijzen vanaf € 54,96
Madrid naar Milaan door trein
De reis van Madrid naar Milaan door trein is 1.189,45 km en duurt 27 uur en 44 min. Er zijn 19 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 06:40 en de laatste om 21:00. Het is mogelijk om te reizen van Madrid naar Milaan door trein voor slechts € 54,96 of zoveel als € 421,97. De beste prijs voor deze reis is € 54,96.
Laagste prijs | € 54,96 |
Reisduur | 27 uur en 44 min |
Aansluiting per dag | 19 |
Laagste prijs | € 54,96 |
Hoogste prijs | € 421,97 |
Eerste vertrek | 06:40 |
Laatste vertrek | 21:00 |
Afstand | 1.189,45 km |
Vertrek | Madrid |
Aankomst | Milaan |
Vervoerders | RegioJet, TERMeer |
Trein Tickets van Madrid tot Milan
Vergelijk prijzen en tickets van Madrid tot Milan
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Madrid naar Milaan, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Madrid naar Milaan te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Prijs naarmate vertrekdatum nadert
Treinmaatschappijen kunnen hogere ticketprijzen rekenen naarmate de vertrekdatum nadert. Prijzen in de komende dagen kunnen variëren van ongeveer € 1,00 tot € 181,04, maar kunnen aan verandering onderhevig zijn. Ons advies is om zo vroeg mogelijk te boeken om mogelijk tot 99% op uw reis te besparen!
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Madrid naar Milaan
De goedkoopste Madrid - Milaan treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 88,04 als je geluk hebt, of € 237,17 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 491,75 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Milaan te reizen
Als u met de trein naar Milaan reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Alsa, opgericht in 1923, is een vooraanstaande Spaanse busmaatschappij die nationale en internationale routes exploiteert. Het bedrijf is uitgegroeid tot een van de grootste busmaatschappijen van Europa. Alsa biedt een uitgebreid scala aan diensten, waaronder reguliere en expresroutes, luxe bussen en slaapbussen. Alsa, toegewijd aan duurzaamheid, verkleint zijn ecologische voetafdruk door alternatieve brandstoffen en energie-efficiënte technologieën te gebruiken.
BlaBlaCar Bus is een langeafstandsbusdienst die beschikbaar is in meerdere landen, waaronder Frankrijk, Duitsland en de Benelux. Het is een dochteronderneming van BlaBlaCar, een carpoolplatform.BlaBlaCar.Het bedrijf exploiteert bussen van en naar stations zoals Paris Bercy Seine, Rotterdam CS Bus Station, Sloterdijk Bus Station, Brussels Midi West Train, Milaan, Barcelona North Bus Station, Charles de Gaulle Airport 3, Annecy Train, Stuttgart Airport en Victoria Bus Station.
FlixBus, een langeafstandsbusmaatschappij, is actief in zowel Europa als de Verenigde Staten. Opgericht in 2013, is het uitgegroeid tot een van de grootste busmaatschappijen in Europa, met verbindingen naar meer dan 2.500 bestemmingen in 30 landen. FlixBus is afkomstig uit Duitsland en heeft zich snel uitgebreid naar buurlanden, waaronder Frankrijk, Italië, Denemarken, Nederland en Kroatië, terwijl het ook regelmatige diensten aanbiedt naar Noorwegen, Spanje en Engeland. Met betaalbare tarieven en comfortabele voorzieningen zoals gratis Wi-Fi, stopcontacten en toiletten aan boord, biedt FlixBus een handige en plezierige reiservaring.
Flixtrain is een Europese goedkope treindienst voor passagiers die betaalbaar en comfortabel treinreizen biedt naar verschillende bestemmingen in heel Duitsland. Het is eigendom van en wordt beheerd door FlixMobility, het moederbedrijf van FlixBus, een populaire busvervoerdienst in Europa. Flixtrain rijdt op verschillende routes, waaronder onder andere Berlijn naar Stuttgart, Berlijn naar Keulen en Hamburg naar Keulen.
Frecciabianca, beheerd door Trenitalia, de nationale spoorwegmaatschappij van Italië, is een hogesnelheidstreindienst die prominente steden en dorpen in Italië met elkaar verbindt, zoals Milaan, Venetië, Bologna, Florence, Rome en Lecce. Frecciabianca-treinen rijden met een topsnelheid van 200 km/u en bieden passagiers eerste- en tweedeklas zitplaatsen. Deze dienst behoort tot de Frecciarossa-familie van hogesnelheidstreinen in Italië.
Frecciarossa, beheerd door Trenitalia, de nationale spoorwegmaatschappij, is een gerenommeerde hogesnelheidstreindienst in Italië. FRECCIAROSSA-treinen, met snelheden tot 300 km/u, verbinden grote steden zoals Rome, Milaan, Napels, Florence en Turijn.
Iryo is een Spaanse hogesnelheidstreinmaatschappij, opgericht in 2019 en bedient de grote steden van Spanje, zoals Madrid, Barcelona, Malaga, Sevilla, Valencia en Zaragoza. iryo is actief op het nationale spoorwegnet in Spanje en maakt gebruik van de nieuwste AVE hogesnelheidstreinen om passagiers te vervoeren met snelheden tot 310 km/u.
Itabus is een busmaatschappij die actief is in Italië en langeafstandsbusdiensten aanbiedt tussen grote steden en luchthavens. Het biedt service aan Milaan, Rome, Bologna, Venetië en andere belangrijke steden in Italië. Itabus streeft ernaar passagiers betaalbare en duurzame reismogelijkheden te bieden, met de nadruk op het verminderen van de CO2-uitstoot en het bevorderen van milieuvriendelijke praktijken.
In 2013 introduceerde de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF OUIGO om budgetvriendelijke TGV-reismogelijkheden aan te bieden. Kies tussen de razendsnelle OUIGO Grande Vitesse, die snelheden van 300 km/u haalt, of de meer ontspannen OUIGO Classique, die een nostalgische treinreiservaring biedt.
RegioJet is een particuliere spoorwegmaatschappij die actief is in verschillende Europese landen, waaronder Tsjechië, Slowakije, Polen en Oostenrijk. Het bedrijf is opgericht in 2009 en is in 2011 actief geworden in Tsjechië. RegioJet biedt verschillende soorten treindiensten aan, waaronder langeafstandstreinen, regionale treinen en bussen.
Société Nationale des Chemins de fer Français, of SNCF, is de naam van de Franse Nationale Spoorwegmaatschappij. Verken de schoonheid van Frankrijk met SNCF-spoorvervoer en kies uit drie grote SNCF-treinen - TGV inOui, TER en INTERCITÉS - voor reizen op nationale, regionale en lokale routes, inclusief hogesnelheidstreinen die vertrekken vanaf de treinstations van Parijs. SNCF wil ook een revolutie teweegbrengen in duurzaam reizen door 's werelds eerste koolstofneutrale operator te worden en deze milieuvriendelijke service aan te bieden zonder extra kosten voor passagiers.
SNCF, de Franse nationale spoorwegmaatschappij, biedt TER aan, een uitgebreide regionale treindienst. TER-treinen (Transport Express Régional) verbinden steden en dorpen binnen regio's van Frankrijk en bieden lokaal vervoer voor pendelaars en toeristen terwijl ze de regionale cultuur, het landschap en de bezienswaardigheden verkennen via het uitgebreide netwerk van regionale routes. TER-treinen zijn langzamer dan de hogesnelheidstreinen, maar bieden een betaalbaarder en comfortabeler alternatief voor kortere ritten binnen de regio's.
TGV inOui, dat de traditionele TGV-diensten vervangt door een moderne upgrade aan te bieden, is een hogesnelheidstrein die wordt beheerd door de Franse Nationale Spoorwegen, SNCF en die het gemakkelijk maakt om ongeveer 50 bestemmingen in buurlanden zoals België, Duitsland en Spanje te verkennen. TGV inOUI is ontworpen om reizigers meer comfort en flexibiliteit te bieden, met functies zoals ruime stoelen, wifi en cateringservices. Het verbindt grote steden in Frankrijk en biedt een snelle, handige en comfortabele manier van reizen.
TGV Lyria is een hogesnelheidstreindienst tussen Frankrijk en Zwitserland. Het is een joint venture tussen de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF en SBB, de Zwitserse nationale spoorwegmaatschappij. TGV Lyria-treinen rijden op verschillende routes tussen grote steden in Frankrijk en Zwitserland, waaronder Parijs, Genève, Zürich, Basel en Bern. De treinen staan bekend om hun hoge snelheid, waarbij sommige routes snelheden tot 320 km / u (200 mph) halen, waardoor ze een van de snelste treinen van Europa zijn.
Ferrovie dello Stato Italiane is de eigenaar van Trenitalia, dat dienst doet als de belangrijkste treinoperator in Italië. De hogesnelheidstreinen Frecciarossa verbinden Milaan, Rome, Napels, Florence en Turijn met snelheden tot 300 km/u (186 mph). Frecciargento en Frecciabianca zijn twee andere hogesnelheidsdiensten die iets langzamer werken, maar connectiviteit bieden naar kleinere steden en dorpen. Trenitalia exploiteert regionale en intercitytreinen en biedt internationale verbindingen met buurlanden via EuroCity-treinen.
Union Ivkoni is een Bulgaarse busmaatschappij die in binnen- en buitenland actief is. Opgericht in 1992, is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste busbedrijven in Bulgarije, met een vloot van meer dan 1.000 bussen. Union Ivkoni biedt een breed scala aan diensten, waaronder reguliere buslijnen, charterdiensten en internationale routes naar bestemmingen in heel Europa. Het bedrijf staat bekend om zijn moderne vloot, comfortabele bussen en betrouwbare service.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van Madrid tot Milaan
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van FlixTrain, Frecciabianca en Frecciarossa wanneer u van Madrid naar Milaan reist.
Standard
Een standaardticket op FlixTrain is een regulier ticket/tweedeklasticket. Het Flixtrain-standaardticket biedt u een comfortabele zitplaats, gegarandeerde wifi, toegang tot stopcontacten en één handbagage en één ingecheckte bagage met beperkte afmetingen.Second Class
In de tweede klas van Frecciabianca geniet u van uw reis met verstelbare stoelen gerangschikt in rijen van vier (2+2), opvouwbare tafels, leeslampjes en voldoende bagageruimte. Als u tijdens uw reis honger krijgt, vergeet dan niet een hapje te eten in café-bar FrecciaBistrò!First Class
In Frecciabianca's First Class vind je stoelen die ruimer zijn dan in de tweede klasse. Bovendien kunt u uzelf vanaf het begin van uw reis verwennen met een welkomstdrankje, een snack en kranten.Standard
Standaard is het basisserviceniveau en omvat een comfortabele stoel en toegang tot basisdiensten aan boord. Rijtuigen 5-8 zijn voor het standaardniveau met stoelen bekleed met grijs ecoleer.Premium
Premium-service omvat een bredere stoel, meer beenruimte en toegang tot extra voorzieningen zoals een welkomstdrankje en een keuze uit kranten. Coach 4 op de Frecciarossa 1000-trein is gereserveerd voor het Premium-niveau.Executive
Executive is het hoogste serviceniveau en omvat alle voorzieningen van het Business-niveau, evenals een persoonlijk entertainmentsysteem en gastronomische maaltijden die worden geserveerd door een toegewijde chef-kok aan boord.Business
De zakelijke service is ontworpen voor zakenreizigers en omvat alle voorzieningen van het Premium-niveau, evenals toegang tot een speciale Business Lounge en instappen met prioriteit. Bus 2 en 3 van Frecciarossa 1000 zijn gereserveerd voor het Business-serviceniveau.Singular
Het ‘Singular tarief’ biedt flexibiliteit voor ondernemers en bedrijven met een persoonlijke klantenservice van iryo-assistenten.Inicial
Het initiële tarief van iryo biedt betaalbare reizen zonder concessies te doen aan comfort of service.Singular ONLY YOU
Het tarief "Singular Only YOU" is bedoeld voor ondernemers en bedrijven en biedt de beste voorwaarden voor wijzigingen en annuleringen van het ticket.Infinita
Infinita is het all-inclusive tarief van iryo dat de beste reismogelijkheden biedt met flexibiliteit en comfort.Standard Class / Classical
OUIGO Train Classique heeft slechts één klasse, wat overeenkomt met reizen in de tweede klas. Daarom zijn de ticketprijzen goedkoop. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf € 10 voor volwassenen (afhankelijk van de bestemming) en € 5 voor kinderen, en OUIGO-treinkaartjes zijn alleen online verkrijgbaar.Standard Class / TGV
OUIGO Grande Vitesse biedt een enkele klasse, vergelijkbaar met reizen in de tweede klas, wat de betaalbare ticketprijzen verklaart. Tarieven voor volwassenen beginnen bij € 10, afhankelijk van de bestemming, terwijl kinderen voor € 5 kunnen reizen. Tickets voor OUIGO kunnen alleen online worden gekocht.Standard
Standaardticket biedt een balans tussen betaalbaarheid en comfort. Passagiers kunnen luxe stoelen en gratis Wi-Fi verwachten, waardoor het een uitstekende keuze is voor prijsbewuste reizigers.Low cost
Lage kosten zijn de meest betaalbare optie voor degenen die zonder extra voorzieningen willen reizen. Passagiers kunnen echter nog steeds genieten van gratis Wi-Fi en een rustige reis.Relax
Passagiers die in luxe willen reizen, kunnen kiezen voor het Relax-ticket, dat ruime lederen stoelen en een ontspannen sfeer biedt. Dit is een geweldige optie voor degenen die willen ontspannen tijdens hun reis.Business
Business ticket garandeert privacy en comfort, met prioriteitsservice en behulpzaam personeel aan boord. Dit is een ideale keuze voor diegenen die een naadloze en stressvrije reis willen.Standard
TER-treinkaartjes hebben een vast tarief "Tarif Normal" en zijn geldig voor een enkele reis tot middernacht op de dag na validatie in perronstempelmachines. Sommige regio's bieden mogelijk kortingen buiten de spits.Second Class (The essentials)
Voor een praktische en betaalbare reis hanteert TGV INOUI twee tarieven voor tweedeklaskaartjes: The Prems Second, een betaalbare optie, en The Second, de klassieke tweede klas. Beiden kunnen onder bepaalde voorwaarden worden geruild en terugbetaald. De Prem's-tickets zijn perfect als u op zoek bent naar de laagste prijzen, beginnend bij slechts € 15 en kunnen tot 4 maanden van tevoren worden geboekt.First Class (The comfort)
Eersteklastickets tillen uw reis naar een hoger niveau en bieden meer comfort en exclusieve voordelen, waaronder de mogelijkheid om zitplaatsen in de stilteruimte te kiezen. Bovendien biedt dit ticket flexibiliteit bij uw boeking en extra voordelen voor Second Class-functies.Business Première (The flexibility)
Business Première biedt premiumvoordelen zoals kosteloos omruilen of restituties en exclusieve voorzieningen, waaronder geavanceerde Wi-Fi en toegang tot Grand Voyageur-lounges, terwijl u tegelijkertijd flexibiliteit bij uw boeking garandeert.Standard
Het STANDARD-ticket biedt een betaalbare reiservaring in de 2e klas met drie niveaus van flexibiliteit bij het omwisselen en terugbetalen - volledige, gedeeltelijke en geen flexibiliteit - op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Standard 1ère
Het STANDARD 1ÈRE-ticket biedt een eersteklas reis met een goede prijs-kwaliteitsverhouding, flexibiliteit en toegang tot alle treinen, beschikbaar op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE richt zich op passagiers die op zoek zijn naar een luxueuze reiservaring, met flexibiliteit, op maat gemaakte voorzieningen en diensten, en is beschikbaar op specifieke routes tijdens weekdagen en bepaalde tijden op zondag.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Madrid tot Milaan CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?