Helpcentrum
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Amsterdam naar Bonn Trein
Vind het goedkoopste treinkaartje voor je reis
Zeker uw ticket vandaag en krijg de beste deals!
Amsterdam naar Bonn door trein
De reis van Amsterdam naar Bonn door trein is 237,94 km en duurt 4 uur en 35 min. Er zijn 525 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 00:02 en de laatste om 23:53. Het is mogelijk om te reizen van Amsterdam naar Bonn door trein voor slechts € 19,90 of zoveel als € 94,70. De beste prijs voor deze reis is € 19,90.
Laagste prijs | € 19,90 |
Reisduur | 4 uur en 35 min |
Aansluiting per dag | DB - Regionalbahn, MittelrheinBahn, National Express, VIAS Rail, Nightjet, NS - IC direct, EuroCity, DB - Intercity, Eurobahn, DB - InterCity Express (ICE), Eurostar, DB - Regional Express 525 |
Laagste prijs | DB - Regionalbahn, MittelrheinBahn, National Express, VIAS Rail, Nightjet, NS - IC direct, EuroCity, DB - Intercity, Eurobahn, DB - InterCity Express (ICE), Eurostar, DB - Regional Express € 19,90 |
Hoogste prijs | DB - Regionalbahn, MittelrheinBahn, National Express, VIAS Rail, Nightjet, NS - IC direct, EuroCity, DB - Intercity, Eurobahn, DB - InterCity Express (ICE), Eurostar, DB - Regional Express € 94,70 |
Eerste vertrek | DB - Regionalbahn, MittelrheinBahn, National Express, VIAS Rail, Nightjet, NS - IC direct, EuroCity, DB - Intercity, Eurobahn, DB - InterCity Express (ICE), Eurostar, DB - Regional Express 00:02 |
Laatste vertrek | DB - Regionalbahn, MittelrheinBahn, National Express, VIAS Rail, Nightjet, NS - IC direct, EuroCity, DB - Intercity, Eurobahn, DB - InterCity Express (ICE), Eurostar, DB - Regional Express 23:53 |
Afstand | DB - Regionalbahn, MittelrheinBahn, National Express, VIAS Rail, Nightjet, NS - IC direct, EuroCity, DB - Intercity, Eurobahn, DB - InterCity Express (ICE), Eurostar, DB - Regional Express 237,94 km |
Vertrek | DB - Regionalbahn, MittelrheinBahn, National Express, VIAS Rail, Nightjet, NS - IC direct, EuroCity, DB - Intercity, Eurobahn, DB - InterCity Express (ICE), Eurostar, DB - Regional Express Amsterdam |
Aankomst | DB - Regionalbahn, MittelrheinBahn, National Express, VIAS Rail, Nightjet, NS - IC direct, EuroCity, DB - Intercity, Eurobahn, DB - InterCity Express (ICE), Eurostar, DB - Regional Express Bonn |
Vervoerders | DB - Regionalbahn, MittelrheinBahn DB - Regionalbahn, MittelrheinBahn, National Express, VIAS Rail, Nightjet, NS - IC direct, EuroCity, DB - Intercity, Eurobahn, DB - InterCity Express (ICE), Eurostar, DB - Regional Express |
Trein Tickets van Amsterdam tot Bonn
Vergelijk prijzen en tickets van Amsterdam tot Bonn
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Amsterdam naar Bonn, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Amsterdam naar Bonn te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Virail Pro-tip ✌: Als u 10 dagen van tevoren boekt, bespaart u gemiddeld 10%
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Amsterdam naar Bonn
De goedkoopste Amsterdam - Bonn treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 19,90 als je geluk hebt, of € 22,74 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 37,90 kosten.
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Eurobahn is een particuliere spoorwegmaatschappij die actief is in Duitsland. Het werd opgericht in 1998 en biedt regionale en pendeltreindiensten in de regio Noordrijn-Westfalen. Eurobahn rijdt op verschillende lijnen, waaronder de S-Bahn Rhein-Ruhr, de RB 61 en de RB 52. Het bedrijf staat bekend om zijn moderne treinen en hoogwaardige service, waaronder gratis wifi en airconditioning. Eurobahn zet zich in voor duurzaamheid en heeft verschillende maatregelen geïmplementeerd om de impact op het milieu te verminderen, zoals het gebruik van energiezuinige treinen en het promoten van openbaar vervoer als alternatief voor autorijden.
Eurocity (EC)-treinen zijn speciaal ontworpen voor korte en lange afstanden en verbinden grote steden in verschillende Europese landen als onderdeel van de uitgebreide internationale treindiensten. Eurocity (EC) treinen worden geëxploiteerd door een aantal nationale spoorwegmaatschappijen in heel Europa, waaronder Deutsche Bahn (Duitsland), SNCF (Frankrijk), Trenitalia (Italië), SBB (Zwitserland) en ÖBB (Oostenrijk). De dienst Eurocity (EC) biedt regelmatige dienstregelingen en gemakkelijke verbindingen tussen prominente steden zoals Parijs, Berlijn, Milaan en Wenen.
Eurostar is een hogesnelheidstrein die Londen verbindt met verschillende steden op het vasteland van Europa, waaronder Parijs, Brussel en Amsterdam. Eurostar, gelanceerd in 1994, heeft zich sindsdien gevestigd als een populair vervoermiddel voor vakantiegangers en zakenreizigers. Met snelheden tot 300 km/u bieden de Eurostar-treinen een snelle en milieuvriendelijke verbinding.
MittelrheinBahn is een regionale treinmaatschappij die actief is in de Rijnvallei in Duitsland. Het is een dochteronderneming van Transdev, een wereldwijd transportbedrijf. MittelrheinBahn rijdt op verschillende routes, waaronder de lijn Koblenz-Mainz, de lijn Koblenz-Trier en de lijn Koblenz-Bingen. De treinen van het bedrijf zijn modern en comfortabel, met voorzieningen zoals airconditioning, gratis wifi en toiletten aan boord. MittelrheinBahn biedt ook verschillende ticketopties, waaronder enkele tickets, dagkaarten en groepstickets. Het bedrijf zet zich in voor een betrouwbare en efficiënte service aan zijn passagiers en speelt een belangrijke rol bij het verbinden van gemeenschappen in het Rijndal.
National Express is een Brits multinationaal openbaarvervoerbedrijf dat bus- en treindiensten exploiteert in het VK, Europa, Noord-Afrika en Noord-Amerika. Het bedrijf werd opgericht in 1972 en heeft zijn hoofdkantoor in Birmingham, VK. National Express heeft een vloot van meer dan 1.600 bussen en bedient meer dan 900 bestemmingen in het Verenigd Koninkrijk. Het bedrijf exploiteert ook spoordiensten in het VK, waaronder de East Anglia-franchise.
De ÖBB Nightjet, die wordt geëxploiteerd door de Österreichische Bundesbahnen (ÖBB), biedt nachttreinreizen tussen grote Europese steden, een handige en comfortabele manier om door de nacht te reizen. De Nightjet-treinen zijn uitgerust met slaapcabines, couchettes en stoelen, waardoor passagiers comfortabel en gemakkelijk lange afstanden kunnen afleggen terwijl ze slapen. De service loopt door heel Oostenrijk en strekt zich uit tot buurlanden zoals Duitsland, Zwitserland, Italië en Tsjechië.
VIAS Rail is een Belgische spoorwegmaatschappij die passagiers- en goederentreinen exploiteert in België en Nederland. Het werd in 2014 opgericht als een joint venture tussen de Franse spoorwegmaatschappij SNCF en de Belgische spoorwegmaatschappij NMBS. VIAS Rail exploiteert hogesnelheidstreinen, regionale treinen en forensentreinen, evenals goederenvervoer per spoor. Het bedrijf streeft ernaar zijn klanten veilige, betrouwbare en duurzame transportoplossingen te bieden. VIAS Rail zet zich in om zijn milieu-impact te verminderen door te investeren in energiezuinige treinen en duurzame praktijken te promoten in al zijn activiteiten.
Express InterCity is een soort treindienst die in veel landen over de hele wereld actief is. Het is ontworpen om snel en efficiënt vervoer tussen grote steden te bieden, met beperkte tussenstops onderweg. Express InterCity-treinen bieden doorgaans voorzieningen zoals comfortabele stoelen, airconditioning en eten en drinken aan boord. Ze kunnen ook stoelen in eersteklas of business class hebben voor passagiers die extra comfort en voorzieningen willen. Express InterCity-treinen zijn vaak een populaire keuze voor zakenreizigers, toeristen en forensen die snel en gemakkelijk tussen steden moeten reizen.
Regionalbahn is een soort treindienst in Duitsland die op regionale routes rijdt en kleinere steden met grotere verbindt. Deze treinen zijn meestal langzamer dan intercity's, maar ze maken meer stops en zijn goedkoper. Regionalbahn-treinen worden geëxploiteerd door verschillende bedrijven, waaronder Deutsche Bahn, en bieden kaartjes voor één of meerdere dagen. De treinen worden vaak gebruikt door forensen en toeristen die het platteland en kleinere steden willen verkennen.
Intercity Direct is een hogesnelheidstreindienst in Nederland die Amsterdam met Rotterdam en Breda verbindt. Het wordt geëxploiteerd door NS (Nederlandse Spoorwegen) en rijdt op de hogesnelheidslijn HSL-Zuid. De treinen die worden ingezet op de Intercity Direct zijn modern, comfortabel en voorzien van gratis wifi, stopcontacten en airconditioning. De reistijd tussen Amsterdam en Rotterdam is ongeveer 30-35 minuten, terwijl de reistijd tussen Amsterdam en Breda ongeveer 30-35 minuten is.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van Amsterdam tot Bonn
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van EuroCity, Eurostar en Nightjet wanneer u van Amsterdam naar Bonn reist.
Second Class
Met de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn garandeert een tweedeklasticket u een goedkopere reis. Tijdens uw reis heeft u toegang tot basisvoorzieningen zoals stopcontacten, airconditioning en een barrijtuig.First Class
Als u uw reiservaring op een rustigere plek wilt verbeteren met extra diensten zoals verstelbare stoelen, meer beenruimte, cateringservice en stoelkeuze, kunt u kiezen voor eersteklas tickets in de Eurocity-treinen van Deutsche Bahn.Standard
Eurostar Standard-tickets zijn voor prijsbewuste reizigers en de meest beschikbare en betaalbare optie. Ze hebben echter een beperkte flexibiliteitStandard Premier
Eurostar Standard Premier-tickets bieden een premium economy-ervaring, ideaal voor rustig en comfortabel werken, maar tegen hogere kosten dan Standard. Dit ticket is inclusief extra beenruimte, gratis maaltijden en toegang tot tijdschriften.Business Premier
Business Premier-tickets zijn de eersteklas optie van Eurostar met comfort en flexibiliteit van het hoogste niveau, maar ook de duurste. Met dit ticket beschikt u over ruime zitplaatsen, heerlijke maaltijden geserveerd op uw stoel, toegang tot exclusieve lounges en toegewijde assistentie.Seated carriage
Deze kaartjes zijn ideaal voor kortere reizen overdag, met comfortabele stoelen in rijtuigen met airconditioning.Couchette
Deze tickets bieden een meer betaalbare optie voor nachtreizen, met stapelbedden in gedeelde compartimenten die plaats bieden aan maximaal 6 passagiers.Sleeper cabin
Dit zijn de meest comfortabele Nightjet-tickets, met enkele, dubbele of drievoudige compartimenten met bedden, dekens en kussens voor een goede nachtrust.Second Class
De tweede klasse van Deutschce Bahn zorgt voor een comfortabele reis met standaard zitopstellingen met gratis WiFi, stopcontacten en. Passagiers uit de tweede klas kunnen eten en drinken kopen in het bar-/bistrorijtuig of restauratierijtuig.First Class
First Class-reizen met Deutsche Bahn bieden een luxueuze ervaring met comfortabele stoelen en veel voorzieningen, zoals ruime zitplaatsen met persoonlijke service op de stoel en exclusieve toegang tot lounges op de grote stations. Eersteklas passagiers kunnen hun bestellingen op hun zitplaats laten bezorgen, maar als u niet wilt wachten kunt u ook dineren in het restauratierijtuig of eten en drinken kopen in het bar/bistrorijtuig.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Amsterdam tot Bonn CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?